maanantai 18. elokuuta 2014

Koulutus ohi on!!!

Jes!!! Viimeinkin olen saavuttanut taas tavoteitani. Koulutus loppui juuri ja sain todistuksen siitä. Tämän lisäksi olen töissä samassa paikassa missä suoritin työssäoppimiseni.


Kun haimme todistukset perjantaina ohjaaja lämäytti pullon pöytään.

Kun kaikki koulu asiat oli hoidettu päätimme tyttöjen kanssa lähteä terassille kulutuksen päätymisen kunniaksi. Tästähän ei voinut seurata mitään hyvää. No loppujen lopuksi löysin itseni cruisailemassa uuden tuttavuuteni Jenni kanssa Salon keskustassa.




Tässä on muutama poseeraus kuva hienon cruisailu auton vieressä. Ekassa kuvassa Jenni ja minä, toisessa taas vain minä ihan ite!!

No ilta päätyikin sitten mukavaan jutusteluun ja paljuiluun Jennin luona. Oli aivan mahtavaa päästä viettään sellaista tyttö aikaa välillä. Tämä pitää ottaa uusiksi vielä!!!

Minulle on tapahtunut viime aikoina niin paljona kaikkea jännää etten voi itsekään uskoa. Kai sitä tapahtuu kun uskaltaa vain rohkeasti lähteä mukaan juttuihin ja poistua omalta mukavuus alueeltaan. Taas minulla on se ihana tunne että olen elossa ja elän elämäni tärkeintä aikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti