tiistai 25. marraskuuta 2014

Kuvaus viikonloppu!!!

Jess!!! Synkistelyn jälkeen vähän positiivista energiaa. Meinaan tyttö energiaa. Meillä oli aivan mahtava kuvaus viikonloppu Meidän tyttö porukan kanssa. Vaikkakin viikonloppuun mahtui paljon väsymystä, uupumusta ja kipua niin loppu peleissä meillä oli hauskaa.

Kuvia kertyi kameraan enemmän kuin laki sallii. Kuvaus paikat sijaitsivat säkylässä ja loimaalla. Ja tässä ajattelin näyttää tunnelmia kulisseista ja fiiliksiä takahuoneesta. Ensinmäiseltä kuvauspäivältä elikkä lauantailta ei ole hirveästi kuvia. Mutta muutama julkaisu kelpoinen vissiin löytyy.



vas. Jenni, Satu ja Susanna
Susanna ja Reetta

















Tässä meidän super mamma ennen kuvauksia vaate röykkiön kimpussa

Hanna ja Kati




















Toisena kuvaus päivänä kameraan eksyi hirmuisesti kuvia. 170 kpl ja näistä olen kerännyt teille muutamia tilanne kuvia.

Satu avustaa minua hylkeilemään nokkapellille. On muuten vaikea homma korkkareiden ja naarmuttavien nappien kanssa xD








Koska meiltä ei lopu huumori niin
välillä rakastella lekaa (Jenni)
Fiksut pärjää aina.... ihmetellään mutta mitä ....



Mamma näyttää mallia ja muut tottelee ???
Mä oon niin pihalla!!!


omg (tilanne) 
Eväs hetki


Viikonlopun päätyttyä takki oli aika tyhjä. Hyvällä mielellä jään odottamaan loppu tulosta. Olen onnellinen että meidän tyttö porukassa ollaan todellakin läheisiä ja meillä on aina hauskaa mitä tahansa me tehdäänkin yhdessä. Kiitos paljon taas kerran koko porukalle. Mä niin tarviin teitä!!!

Loppuun laitan muutaman auton joka kuvauksissa sai osansa. Lopullisista oikeista kuvista teen erikseen postauksen kun vain kuvat saan haltuuni,







RockMama RockaBellas <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti